[ LUGOS ] LILO boot

ike na email.si ike na email.si
Pet Apr 20 20:04:24 CEST 2001

Citat |Birkoff| <damjan.kreft na siol.net>:

> hi
>
> imam problem z LILO bootom in sicer ko naložim linux
> (RH 6.2) in se mašina ponovno zažene mi napiše samo
> "LI" namesto LILO:. Kaj bi lahko bilo narobe?
> imam pa 30GB IBM trdi disk - 4 dos particije in 2
> linux (swap in native)

Re Damnjan,

Oprosti za pozen odgovor, a vseeno. Problem je v tem,
da je lilu ob zagonu sistema na voljo le prvih 1024
cilindrov IDE diska (krivec je BIOS). V teh mora lilo
najti naslednje:

- boot sektor, v katerega je inštaliran
- datoteke v /boot, kot piše v /etc/lilo.conf
- kernel(e)
- boot sektorje ostalih bootable particij

Problem pri tebi je, da se /boot nahaja na linux native
particiji, ki pa na disku NI med 0. in 1023. cilindom.
Lilo do potrebnih podatkov ne more, izpiše se le "LI".

Naredi naslednje: preparticioniraj disk, dako da bo
/boot mapa na posebni particiji, veliki kakih 10MB
(več kot dovolj), in POD 1023 CILINDROM. Takole:

/mnt/dos1 (nastavi cilindre 0-1000)
/boot (nastavi kakih 10MB)
/mnt/dos2 (razdeli preostali disk)
/mnt/dos3
/mnt/dos4
/
swap

Vse lahko urediš z fdiskom. Nastavi si bootanje z
cdroma, izberi novo inštalacijo, workstation in pri
izbiri particioniranja fdisk.

Vse podatke pod dos particijami prej prenesi na prvo
particijo. Poskrbi, da bo le-teh manj kot 4MB, nato
particijo defragmentiraj in jo z fdiskom po potrebi
zmanjšaj nekje do 1000. cilindra. Vse ostale particije
boš moral namreč zbrisati.

Več najdeš na naslovu:
http://sdb.suse.de/sdb/en/html/1024_Zylinder.html

Če rabiš dodatno pomoč, piši!