[ LUGOS ] prijave

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Čet Apr 5 22:24:31 CEST 2001

Nejc vem da morim.. ampak vseeno glede web strani od Linux Festa v Novem
mestu (www.lugos.si/life)

ravnokar sem opazil da so za nakljucnega obiskovalca prijave kar
konfuzne...

kaj ko bi malce bolj razjasnili text tam na desni
naprimer
:

"Ce pridete na Linux Festival nam pomagajte in se prijavite na posamezna
predavanja TUKAJ."

kaj pomeni "registriraj se" se meni ni juasno, kaj sele nakljucnemu
ubozcu...
sploh pa se bojim da smo sistem zz gesli prezakomplicirali da bi se
sedaj kdo pri trezni pameti prijavljal :)

tole posiljam se na lugos-list, ... mogoce je tam se najvec ljudi ki so
z sistemom prijavljanja imeli izkusnje prve vrste

pa banner sam nase o Lifeu bi lahko dal gor :)))))))

Lep Pozdrav
Andraz tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist