[ LUGOS ] krn. 2.4.2 & PCMCIA

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Apr 27 15:16:33 CEST 2001

On Friday 27 April 2001 09:57, GM wrote:
> Ker imam Wavelan-Orinoco pcmcia kartico sem s snel zadnje driverje mislim
> da verz. 6.06 in in jih odpakiral v pcmcia-cs-3.1.25 kjer je vse skupaj
> /usr/src/linux .... nardim [ make config -make all ] in ze so tezave ....
> in sicer pri prevajanju wavelan-cs driverjev... javlja napak malo morje :(
> Nkakor mi ne uspe narihtat  kartice... ko pozenem pcmcia start dobim en
> normalen pisk za tem pa eden nizek.
> V logih pise da ne more naloziti zaradi nepravilnih naslovo v samih fajlih
> od wavelan-cs .

> [...]

Jaz imam sicer Cisco (Aironet) opremo, vendar mi zadeve delajo. Nikakor ne
uporabljaj driverjev v kernelu, ker so obupno stari, ce se prav spomnim. Jaz
sem v kernelu izkljucil cisto vse, kar je disalo po PCMCIA, vkljucno s
"Support for removable devices".

Prevedes jedro, potem pa se zadnje pcmcia-cs, cisto enako kot pod jedrom 2.2.
Preverjeno deluje ;-]

cs: memory probe 0xa0000000-0xa0ffffff: clean.
airo:  Probing for PCI adapters
airo:  Finished probing for PCI adapters
cs: IO port probe 0x0100-0x04ff: excluding 0x378-0x37f 0x398-0x39f 0x3c0-0x3df 0x4d0-0x4d7
cs: IO port probe 0x0380-0x0397: clean.
cs: IO port probe 0x03a0-0x03bf: clean.
cs: IO port probe 0x03e0-0x04cf: clean.
cs: IO port probe 0x04d8-0x04ff: clean.
cs: IO port probe 0x0800-0x08ff: clean.
cs: IO port probe 0x0a00-0x0aff: clean.
cs: IO port probe 0x0c00-0x0cff: clean.
airo: Doing fast bap_reads
airo: MAC enabled eth1 0:40:96:40:2f:7c
eth1: index 0x05: Vcc 5.0, Vpp 5.0, irq 3, io 0x0100-0x013f

Jaz sem imel probleme s tem, da sem moral popravit /etc/pcmcia/options in tam
notri dodat tole:

card "Aironet 350"
  manfid 0x015f, 0x000a
  bind "airo_cs"

ampak kolikor je meni jasno to nima zveze s samim kernelom ampak samo s tem,
da bogi pcmcia-cs niso vedeli, kaj hudica ta kartica je, ko sem jo vstavil.

Mimogrede, ali poleg teh driverjev za Orinoco kaj pise o kernelu 2.4? Mogoce
pa je kaksna razlika..jaz tega potem ne bi opazil, ker so driverji za Aironet
lepo vkljuceni v pcmcia-cs, ki na sreco cisto lepo delujejo z kernelu 2.4.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Dogs lick you because they love you.  Cats lick you because
you had chicken for dinner.

Dodatne informacije o seznamu Starilist