[ LUGOS ] Geometrija slike monitorja

matej.spiller na guest.arnes.si matej.spiller na guest.arnes.si
Pon Apr 9 07:33:51 CEST 2001

> x-ov.
> to bi

> In ta fbset jasno ne deluje z vsemi graficnimi karticami :) zato ga zbrises,
> onemogocis framebuffer in namestis SVGATextMode :) Kar se tice Quake-a, je
> pa vprasanje a tece pod svgalib-om ali pod X-i. X-e ves kako se nastavi, so
> ti ze povedali, za svgalib pa kopiras modeline iz X-ov v
> /etc/vga/svga.config ali nekaj podobnega (pisem na pamet).

Ja to ze dela, sam se vedno ne morem slike dat bolj dol. Se vedno jo je en
del izven monitorja. Drgac to sem ze pogruntu s temi modelinei, in dela do
ene mere. Se vedno ne morem nastimat paralelogramske oblike, ki je
trenutno malo popacena. Zanimalo me je ce obstaja ker program, ki
nastimava monitor, ne pa modelineov. Tako da bi bilo enakovredno kot ce bi
nastavljal sliko preko gumbov na monitorju, ki jih na temu seveda ni.

Matej Spiller

Dodatne informacije o seznamu Starilist