[ LUGOS ] Disk problem

Aleš Jerman ales na skps.net
Pon Apr 16 15:00:00 CEST 2001

Pozdrav!
Skoraj prepričan sem, da je kriva distribucija. Mnogokrat se najde kake bage
notr. Kot na primer, da sem moral (pri COL2.3) sam ročno določat swap
particijo, kljub temu, da sem jo v setupu označil, setup sem ponovil
večkrat, ampak zaman. Morda je v tvojem primeru bagb skrit kje v gonilnikih
diskov oz. v obravnavanju disribucije diskov.
Vendar ni nujno, da moja trditev drži, mogoče bo spustila.
Lp,

AJ
----- Original Message -----
From: Uroš Gruber <uros na sir-mag.com>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Friday, September 15, 2000 11:09 PM
Subject: [ LUGOS ] Disk problem

Hoj,

Ravno danes se mi je spet zgodilo isto kot ze 2 krat
Ima probleme z diskom in to že tretjim zapored. Sprva sem imel
streznik z enim SCSI in enim IDE diskom, po 84 dnevim brezhibnega
delovanja je vse crknalo oz disk je delal errore procesi so sli v
sleep in se je v parih urah nabralo skoraj 300 procesov ki se jih ni
dalo ubiti. Na kar zamenjam disk z novim, vse na novo nalozim, stvar
deluje par dni in spet ista pesem, samo mal drugacni errori.

Potem zamenjan komplet masino torej vse NOVO in po 29 dnevih delovanja
se zgodi da streznik rikne, web je zelo cudno delal maili sploh ne,
prav tako telnet. Ob pogledu na konzolo lokalno je bilo ogromno
errorjev ki so pravili disk seek error in tudi reset ni pomagal. &copy;ele
ko je bila stvar ugasnjena za par sekund je steklo vse normalno.

Zanima me ali imam pač čudno nesrečo in da so 3 diski začeli nagajat
(ko sem jih formatiral in uporabljam v winsih so brez bad sektorjev in
delujejo normalno.)

Ali je morda kriv OS (Mandrake Linux, kernel mislim da je 15. Firme
disko Fujitsu in WD. Oz kaj predlagate. Temp mislim da ni vzrok, saj
se v prostoru nahaja klima, ki dober dela.

Rad bi to resil predno začnem resno delat s strežnikom.

Hvala za pomoč.

 Uroš                          mailto:uros na sir-mag.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist