[ LUGOS ] Prevajanje jedra!

Tomaz Toplak Tomaz.Toplak na email.si
Pon Apr 23 11:16:16 CEST 2001

Mater si butasti!
Zaenkrat se vecino uporabnikov racunalnika uporablja microsoft operacijski
sistem!
Fora je v tem, da se bo populacija linuxasev povecala samo ob medsebojni
pomoci in te ti nisi pripravljen dat.
Zelo mi je zal ampak ce nekdo pise na to listo mu vsaj poskusaj dat odgovor
ne pa mu rec naj si nekje prebere, ker potem se hitro zgodi da oni cisto
obupa in uporablja samo se windowse!

lp
tomaz

p.s.
Ti si to pismo tudi formoliral tako da jaz zgledam kot najvecji butec na tem
svetu!

Dodatne informacije o seznamu Starilist