[ LUGOS ] nameserver

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Ned Apr 8 17:38:09 CEST 2001

On Saturday 07 April 2001 22:50, you wrote:
> Datoteka ni /etc/resolve.conf ampak /etc/resolv.conf.
>
> Vpises pa lahko kateri koli ns ki ga poznas...npr.:

In se potem cudis, zakaj pa mi je zadeva nehala delat, ko je pa dosedaj dve
leti. Nihce ti ni dolzan nudit DNS streznika, razen tvojega providerja. Ce
uporabljas DNS streznik drugega providerja je to najmanj grdo, cisto mozno pa
je, da zadeva ne bo delovala, ker nekdo (provider ali nek posameznik,
podjetje) ne dovoli rekurzivnih query-jev izven svojega IP prostora.

Borut
borut.mrak na ijs.si
CCITT - Can't Conceive Intelligent Thoughts Today

Dodatne informacije o seznamu Starilist