[ LUGOS ] ADSL-vprasanja

ljubo kreit na siol.net
Pet Apr 6 14:19:26 CEST 2001

> l> 2. Kaksna je cena za staticnega (na netu nisem nicesar zasledil) ?
> Jst  sem  se  pogovarju z enim ko to rihta tam oz trži in je
> reku  da  pride  neki  čez  30k  SIT na mesec in da se to da
> zmenit.

To rihta samo SIOL. Ko sem jaz klical so mi rekli za 40k in clovek ni bil cisto

ziher, ce je to mogoce ali ne...

> To  je težko izvedljivo, razn ce hoces delat tko da ti vsako
> minuto  DNSi  refreshajo  kar je bedarija. Pismo folk, vi bi
> mel  vse  neki  napol  zastonj.

Ne gre za to, da bi rad zastonj, ampak imam obcutek, da je to
zacetek se enega hudega monopola... Ker za 30 oz. 40k lahko imam
server na pravem linku, ne pa na tej igracki.

Zahteve se vsak dan vecajo, cez cas bomo pogruntali, da se za
home-surfing rabimo vec in spet bomo na zacetku.

Ljubo

Dodatne informacije o seznamu Starilist