[ LUGOS ] Geometrija slike monitorja

matej.spiller na guest.arnes.si matej.spiller na guest.arnes.si
Ned Apr 8 14:59:24 CEST 2001

On Sun, 8 Apr 2001, Jure Pecar wrote:

> xvidtune ... z njim sem celo eno samsungovo 14" zadevo, ki uradno ne zna
> 800x600, pripravil do dela na tej resoluciji :) ampak moras bit mal
> previden, da ne gres prevec cez specifikacije monitorja ...
>
> --
>

> Pegasus

S kermu programu pa lahko nastimam geometrijo slike v bashu, brez x-ov.
Al pa da nastavil sliko tut v kermu graficnemu spilu ala Quake-u. Za to bi
verjetno rabu nastimat posamezne mode od monitorja. Al hocm prevec???

Matej Spiller

Dodatne informacije o seznamu Starilist