[ LUGOS ] ADSL-vprasanja

uros na sir-mag.com uros na sir-mag.com
Pet Apr 20 13:52:45 CEST 2001

Hojla,

Friday, April 06, 2001, 8:55:05 AM, you wrote:

l> 1. Ce hocem serverje laufat na ADSL, a je res da potrebujem staticni IP?
l> Vzemimo
l> da imam dinamicnega, se enkrat povezem in ne grem vec dol. Ce se
l> povezava ne
l> bi vec prekinila bi v bistvu slo, vprasanje pa je ce oni poskrbijo za to
l> in ti to onemogocijo?
Brez skrbi da jim to rata.:))

l> 2. Kaksna je cena za staticnega (na netu nisem nicesar zasledil) ?
Jst  sem  se  pogovarju z enim ko to rihta tam oz trži in je
reku  da  pride  neki  čez  30k  SIT na mesec in da se to da
zmenit.

l> 3. V primeru, da mi SIOL sam spreminja IP, potem serverja ne bo mogoce
l> dobiti
l> preko domene npr. mojadomena.com. A bi bilo mogoce tako naredit, da bi
l> moj
l> server avtomatsko, ko bi zaznal nov IP popravil DNS nastavitve. Recimo,
l> da imam
l> kaksno skripto, ki ves cas preverja IP in ko zazna novega se poveze na
l> kaksen domain
l> name servis, ki hitro odreagira in popravi zadevo. Pa to na taksnega, ki
l> ne rabis dva
l> dni cakat... A bi slo?
To  je težko izvedljivo, razn ce hoces delat tko da ti vsako
minuto  DNSi  refreshajo  kar je bedarija. Pismo folk, vi bi
mel  vse  neki  napol  zastonj.

l> 4. Je v pogodbi kaksen clen, ki vse to prepoveduje?

In kaj naj bi prepovedoval?

 Uroš

Dodatne informacije o seznamu Starilist