[ LUGOS ] LILO boot

Bostjan JERKO Bostjan.Jerko na socgen.com
Tor Apr 17 11:50:36 CEST 2001

Pred kratkim, je bil podoben problem ze na listi. Predvidevam, da je stvar tudi tukaj enaka,
Linux particija ni prva in dos particija, ki je prej je vecja od 4 Mb. V RH 6.2 mora biti particija pred
linuxom manjsa ali enaka 4 Mb.

B.

Dodatne informacije o seznamu Starilist