[ LUGOS ] ATI All In Wonder 128 PRO

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Tor Apr 17 10:39:35 CEST 2001

> A ima kdo ze kaj izkusenj z to video kartico? Postavljam RealVideo server,
> pa mi se ni ratalo prepricat, da bi zadeva gledalo svoj video-in. A ve kdo
> za kaksno dobro video kartico pod Linuxom, ki bi imel nekaksen video vhod?

Jaz uporabljam avermedia TV kartico in mi cisto dobro sluzi (ne rabim televizorja, ampak imam zadevo v majhnem okencu).

Z real serverjem se nisem nikoli kaj dosti ukvarjal, se pa spomnim,
da je imel en switch s katerim si mu povedal, da naj uporablja V4L device
kot input. Prednost tega je da lahko prej z xawtv ali podobnim programom
vidis, ce je vse v redu s sprejemom slike preko kartice.

Ce je pa ATI podprt pod V4L (ali V4L2) pa ne vem - spomnim se da je bilo
nekoc precej prahu dvignjenega, ker ATI ni odprl driverjev, ampak to
je bilo vec kot leto (ce ne dve) nazaj.

Dodatne informacije o seznamu Starilist