[ LUGOS ] Re: [LUGOS] apache 1.3.14

Robert Feri krneki10 na hotmail.com
Sre Apr 25 23:16:56 CEST 2001

Ce imas CD s katerega si si poinstaliral linuxe, bos to zagotovo nasel na
njemu. Sicer pa na internetu -> www.google.com in vpisi gcc download ali kaj
podobnega.

Ko bos drugic instaliral linuxe si obvezno vkljuci tudi opcijo Development,
kjer so prevajalniki za C/C++ ...
Rabis jih za vsak program, ki je v izvorni kodi (ponavadi zazipan s koncnico
.tar.gz ali podobno). ostale programe, ki jih dobis v paketih (.rpm) pa so
ze prevedeni in ne rabis compajlerja.

Priporocam ti, da si osvojis pojme kot so izvorna koda, prevajalnik,
razlicni tipi prevajalnikov ... ker ti bodo v prihodnosti se veliko
koristili.

LP
Robert