[ LUGOS ] ipchains problemi

Jure Pecar pegasus na telemach.net
Ned Apr 15 22:28:24 CEST 2001

> Pravzaprav sem gledal po kernelu pa nikjer nasel  kaj podobnega  zgoraj
> omenjenim.
> TO sem nasel
> ce je to pravo
> [ ] Forwarding between high speed interfaces
> [ ] CPU is too slow to handle full bandwidth
> ISP sami sebi smo isp, pac amaterji:)
>
> lp Metod

aha, to mas 2.2.x kernel? pa packet radio? hm ...

ne bi vedel, kako je z velikostjo paketov prek packet radia, ampak
problem, ki si ga opisal, mi je takoj asociiral na problem, ki so ga
imeli ljudje, ki so vklopili explicit congestion notification (ECN)v
2.4.x, pa jim pol sajti, ki to uporabljajo, niso delal.

za ISPja sem pa spraseval, ker morm jst pr svojmu tut en tak hack
uporabit, da mi upload sploh dela... sicer z iptables. na kratko:
http://www.hgfelger.de/mss/mss.html . gre se zato, da isp blokira icmp
fragmentation needed (vsaj simptomi so taki), posledice pa so (quote iz
kernel config helpa):
  x        1) Web browsers connect, then hang with no data received.
  x        2) Small mail works fine, but large emails hang.
  x        3) ssh works fine, but scp hangs after initial handshaking.

upam, da sem bil koristen.

--

Pegasus

Dodatne informacije o seznamu Starilist