[ LUGOS ] Qmail + Pop Accounts

Rok Krulec Rok.Krulec na acm.org
Ned Apr 22 15:08:34 CEST 2001

On Sat, 21 Apr 2001, Tadej Slemc wrote:
> Konkreten problem ... sel sem po howtoeih ki mi jih je poslal prej Ljubo, in
> ze enih zlo podobnih prej. Problem je le v tem ker za vraga nic ne deluje za
> povrhu pa se nic ni v nobenih logih. Ne vem .. men se zdi konkreten problem

* napravi qmail userje ko je v navodilih
* pozeni smtpd deamon:
/opt/tcpserver/bin/tcpserver -c 100 -v -u 502 -g 201 0 smtp /home/mail/bin/qmail-smtpd 2>&1 | /home/mail/bin/splogger smtpd 3 &
  pazi na UID in GID, ki bos imel valjda drugacne
* napravi enega userja za pop3 toaster
* control/virtualhosts: za vsako domeno naj pise domena.si:domena.si
* control/rcpthosts: napisi za vsako domeno domena.si
* killall -HUP qmail-send
* users/assign: vrstica zgleda takole, pri cemer so fieldi
  selfexplanatory, pazi le, na UID in GID userja in da imenik obstaja:
=domena.si-info:pop3user:600:100:/home/mail/mailboxes/info#domena.si:::
* pozenes bin/qmail-newu
* potem mores v zgoraj navedenem imeniku napravit imenik za maildir z bin/maildirmake ./Maildir/
  in napisat v .qmail file ./Maildir/, da se ve kam ti eMaile postavi
* jasno da mora imet imenuk ustrezne permissione, ki jih mores sam nastrikat
* tako, zdej je vse napravljeno, da lahko user prejema eMail

* da pa si ga lahko dol povlece preko POP3 si mores pa authentication nastelat
  in pognat pop3 daemon taksen, ki se bo klapal z emaildir in ki bo
  preverjal authentication po metodi, ki si si jo izbral. Meni je najlazja
  Apacheova htpasswd in sem si jo kar sam skomponiral:
/opt/tcpserver/bin/tcpserver -c 100 0 110 /home/mail/bin/qmail-popup Mail.kelt.si /home/mail/bin/checkhtpoppasswd /home/mail/bin/qmail-pop3d ./eMaildir &

pri cemer qmail-popup caka na socketu in preko checkhtpoppasswd preveri
user in pass in nato qmailpop3d-ju naroci, da iz eMaildira pobere emaile.

Tko nekako je ta klobasa.
V loge se ti jasno 0 ne zapise, sej to so pa itak cisto navadni
stdin/stdout programcki in lahko testiras kar iz shella ce deluje pa kaj
ne deluje e.t.c., pa strace pride prav :} Malo se igraj.

Lepo si je prebrat tudi fajle, ki vsebujejo slikce kako cel sistem deluje.
Tam se najvec naucis :}

Rok Krulec

Portoroz, 22.04.2001 @ 14:45

Dodatne informacije o seznamu Starilist