[ LUGOS ] celoten LAN na netu preko modema prikljucenegana linuxu

Grega Klemenc grga na earthling.net
Sob Apr 7 11:26:54 CEST 2001

ojla,

diald je bil aktualen vcasih, ko pppd se ni omogocal dinamicnega
(on-demand) klicanja. tako da ga sedaj najbrz ne rabi nihce. (se motim?)
dostop do weba pa bi jaz zrihtal z ipchainsi, lepo jim default zapres, pa
bi moralo vse delat po tvojem okusu. preberi kak ip-chains how to.

lep pozdrav,

grega.

--

Dodatne informacije o seznamu Starilist