[ LUGOS ] ATA100

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Apr 6 17:37:02 CEST 2001

Yo!

On Fri, 6 Apr 2001, Borut Rozman wrote:

> Khmm ravno kar sem dobil ATA100 HPT370 raid kontroler od abita, ali je
> kdo to zadevo že spravil v delovanje pod linux ? Kajti sedaj sem še kar
> na navadnem kontrolerju ker mi lilo ne boota iz HPT-ja ?
>
> Če ima kdo kak faq pri roki ... Bi se priporočal !

V LILO ali syslinux boot promptu dopises ide2=addr ide3=addr, toliko da se
zadeva zboota, potem isto vpises zadevo v lilo.conf s tem da to vkljucis v
append stavek. Zdaj ti bo sistem/kernel prepoznal ostale diske, ATA100
podpore pa se ne bo. Na tebi je potem da si poisces primerne ATA100
driverje oziroma namestis kernel ki ima podporo za te zadeve...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist