[ LUGOS ] Linux server

SAXY net info na saxynet.com
Ned Apr 29 19:30:31 CEST 2001

Hm glede na to da sem še študent, moram še za gajbo pira šparat :) tko da
kake firme odpadejo. Drgač  bi rabu le kak koristen nasvet, al pa kako
debato ob kavici .... namen je da se zraven še kaj naučim (a nisem čuden
študent, a??)
No drugač bom mogu licenčne windowse nabavit in tam postavit server .... kar
mi pa nič kaj ne diši .....

LP
Ljubo