[ LUGOS ] Tezava z zaslonom pri bootanju

fridolinx na email.si fridolinx na email.si
Tor Apr 24 12:45:01 CEST 2001

Ze kar na zacetku oprostite moji nevednosti (da me ne
bo kdo prevec napadal)

Moj problem je sledec.
Uporabljam distribucijo Caldera 2.6

Ko prevedem jedro, popravim lilo.conf, rebootam
masino, pri bootanju izberem novo jedro, se graficna
podoba, ki je v ozadju in izpisi, ki jih izpisuje
kernel enostavno ne vidijo vec oz. so popaceni (kot bi
se spremenila frekvenca osvezevanja). Potem ko
startajo X-i je spet vse v redu. Naj povem, da je v
lilo.conf vse cisto enako kot pri originalnem jedru.
Ce zastartam originalnega je pri zacetnem izpisu vse
ok. Ocitno sem ga polomil nekje pri konfiguriranju
jedra pa ne vem kje.

Hvala za pomoc

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist