[ LUGOS ] HylaFAX

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Apr 13 13:34:43 CEST 2001

On Friday 13 April 2001 11:47, Bostjan Repnik wrote:
> Pozdravljeni,
> pravkar se odlocujem, kateri fax server na Linuxu bi uporabil. Trenutno
> gledam HylaFAX in me zanimajo kakšne empiricne izkušnje, ocene, opazke...

hylafax deluje prav fino. Pri nas zadeva prezveci okrog 30 faxov dnevno, kar
ni veliko.
Ce imas velik load, lahko komot gor obesis vec modemov in povecas
prepustnost, ampak v praksi jaz tega se nisem videl.

Smo pa odkrili (no, odkril je Edi Suc z mgetty+fax-om, ampak enako je pri
Hylafax-u), da so problemi s Panasonicovimi fax-i. Fax, ki ga poslje
Panasonic na Hylafax je dostikrat pokvarjen.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Linux! The choice of GNU generation.

Dodatne informacije o seznamu Starilist