[ LUGOS ] pam_mysql (podnaslov: osnove PAM-a)

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Apr 10 08:18:23 CEST 2001

Zivjo!

Mene pa zanima, kaj moram naredit, da bom lahko uspesno uporabljal cyrus brez
sistemskih userjev (passwordi naj bi bili shranjeni v mysql-u)...Saj ne da bi
mi to (na podoben nacin) drugje ne delovalo..ampak v tem primeru je nekaj
zelo narobe.

V dokumentaciji tistega pam_mysql, ki sem ga nasel, pise, da je tole dovolj
v /etc/pam.d/cyrus:

auth    required        pam_mysql.so host=localhost database=imap user=imap
password=imap table=imap usercol=user passwordcol=password crypt=y

V eni vrsti seveda in s pravilnimi podatki.

Toda ce userja ni na sistemu, potem se mi zgodi tole:

pop3d[634]: badlogin: [xxx.xxx.xxx.xxx] plaintext username PAM Acct Error:
User not known to the underlying authentication module

tudi ce dodam v /etc/pam.d/cyrus se

acct	required	pam_permit.so

problem kar ostane.

Naj mi nekdo, ki obvlada PAM, prosim svetuje.

lp,

--
Borut
borut.mrak na ijs.si