[ LUGOS ] ATA100

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Pet Apr 6 15:01:21 CEST 2001

--------------26E395B00AE5BD36F4C38DB2

Zivijo!

Meni dela BP. Uporabljam RH 7.0 in kernel 2.4.3. Notri je podpora za
HPT366. Vkljucis support in se lepo boot-a brez tezav.

Lep pozdrav!

                Jure

Borut Rozman wrote:

> Khmm ravno kar sem dobil ATA100 HPT370 raid kontroler od abita, ali je
> kdo to zadevo že spravil v delovanje pod linux ? Kajti sedaj sem še kar
> na navadnem kontrolerju ker mi lilo ne boota iz HPT-ja ?
>
> Če ima kdo kak faq pri roki ... Bi se priporočal !
>
> Lp
> Borut

--------------26E395B00AE5BD36F4C38DB2

begin:vcard
n:Krasovic;Jure
tel;fax:+386-3-42-74-198
tel;work:Razvojni Center IRC Celje d.o.o.
x-mozilla-html:FALSE
url:www.rcc-irc.si
org:Razvojni Center IRC Celje, d.o.o.
adr:;;Ul. XIV divizije 14;3000 Celje;;;Slovenia
version:2.1
email;internet:jure.krasovic na rcc-irc.si
fn:Jure Krasovic
end:vcard

--------------26E395B00AE5BD36F4C38DB2--

smime.p7s