[ LUGOS ] Intel P3 vs AMD Thunderbird

Leonard Polanec Leonard.Polanec na simfin.si
Tor Apr 3 15:03:21 CEST 2001

Hm....

Ce kupujes komplet novo masino spolh ne studira, amapak vzami AMD-ja, ker
dosti bol rula pa se dosti hitrjsi je pri istem taktu.
Recimo ze cenovno prides bolj ugaodno skup, ker cena za P3 800 je ista kod
za AMD 1.1Gh, tako da nias kaj za studirat:)

Dodatne informacije o seznamu Starilist