[ LUGOS ] Date: Thu, 14 Sep 2000 00:51:11 +0200

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Sep 14 07:19:08 CEST 2000

Howdy!

On Thu, 14 Sep 2000, Matej Semole wrote:

> Imam tezave v xwindowsih pri razlicici redhat 6.1.

> Ceprav sem skusal spreminjat iz PAP v CHAP ter kljukico pri "use lock
> file", mi ta dela se vedno tezave. Iz log faila je razvidno sledece:
> Sep 13 16:27:31 localhost pppd[845]: The remote system is required to authenticate itself but I
> Sep 13 16:27:31 localhost pppd[845]: couldn't find any secret (password) which would let it use an IP address.

Jaz sem imel pri RH6.1 en hecen problem: ce sem zahteval PAP, mi je
skreiral chap-secrets, ce pa sem zahteval CHAP, je skreiral pap-secrets.
No, ker je format obeh, lahko clovek rocno skopira eno datoteko v drugo in
nazaj.

Je pa se ena mozna tezava tukaj: ali si vnesel kaksno geslo za remote
stran? Gesla za remote stran ne sme biti. Samo username in password za
tvojo stran.

Peace!
  Mkx