[ LUGOS-LIST ] Re: [ LUGOS ] cvs in prevec odprtih datotek

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Sep 28 20:22:06 CEST 2000

On Thu, Sep 28, 2000 at 07:01:14PM +0200, David Klasinc wrote:
> [...]

Poln inbox? daj no...mogoce 10 mailov, ali pa se to ne.

> HA! Sender se sploh ne nastavi! In kaj ce nocem sortirat po Subjectu? Kaj
> naj naredim? :/

Sender se nastavi...kar poglej moj mail. Problem je, ker je tvoj mail imel ta
header ze nastavljen, Sympa pa ga ne zbrise. No, pravzaprav bi ga lahko,
ampak jaz se v to ne bi vtikal.

Dodal sem header X-list: <lugos-list na lugos.si>
Upam, da zadeva deluje...cene bom pa preveril, cemu ne.

Za ostale mailing liste pa bom zadevo dodal RSN. Sicer pa ze cel dan pisem
en mail, kjer bo vse potrebno opisano.

Mimogrede...je kdo opazil kaj hitrejse delovanje mailing list?

Borut
borut.mrak na ijs.si
Windows 95 - START..... .....to worry.

Dodatne informacije o seznamu Starilist