[ LUGOS ]Določitev_root direktorija userjem

Iztok Umek iztok na si-con.com
Pet Sep 8 20:21:13 CEST 2000

Quoting Bojan Pogačar <bojan.pogacar na g-kabel.si>:

> Zdravo,
>
> Imam eno vprašanje, ki se pojavlja verjetno vedno in povsot. Zanima me,
> če je kdo že učinkovito rešil problem, kako določiti uporabniku linux
> sistema, da se ne more premakniti višje od /home/user direktorija. (FTP,
> telnet dostop)
>
> Poleg tega me zanima tudi in vem, da je možno naslednje. Uporabnik pri
> telnet dostopu lahko z ukazom "ps aux"  pregleda vse sistemske procese
> in procese drugih uporabnikov. Enako se zgodi, da če požene program
> "top", da se mu izpisujejo vsi procesi.

> [...]

Ta proces se imenuje "chroot" (man chroot).

Problem pri vsem tem je ta, da moras imeti potem staticno linkane bin ukaze v
njegovem direktoriju. "top" in "ps aux" pa potrebujeta seveda popatchan source
za vso zadevo.

Vec si lahko preberes kar na kaksnem www.linuxdoc.org

LP,
	Iztok