[ LUGOS ] spartanske distribucije

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Tor Sep 5 23:56:40 CEST 2000

On Tue, Sep 05, 2000 at 05:53:01PM +0200, Borut Mrak wrote:

> Slackware je spartanski samo v odnosu do uporabnika...nikakor pa ne recimo
> po prostoru na disku, ki ga zasede. Razen seveda, ce "na roke" pobrises vse,
> kar je odvec.

Ali pa, se raje, ne instaliras reci, ki jih ne potrebujes? ;) Seveda ... ce
pa instaliras Gnome & KDE, pa se vse ostalo po spisku, to pa zasede, ja.

Edino, ce mislis na to, da so pri slacku nekatere reci zdruzene v paketu in
je le-teh posledicno manj kot drugje (ali pa sem samo tak vtis dobil).

Pozdrav,

		Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
The generation of random numbers is too important to be left to
chance.

Dodatne informacije o seznamu Starilist