[ LUGOS ] nekaj vprasanj glede postavitve internet trgovine

Janez Dovc janez.dovc na guest.arnes.si
Ned Sep 17 14:12:08 CEST 2000

Lep pozdrav!

Prosil bi, da mi tisti, ki imate izkusnje glede postavitve e-trgovine,
odgovorite na nekaj vprasanj.

1. Kaksen server zadostuje? Ali je linux dovolj varen - ce ga primerno
skonfiguriras?
2. Kaksno bazo uporabiti? Katalog naj bi vseboval 10000 izdelkov skupaj s
slikami. Bazo bi bilo treba prenesti iz excel fileta in dodati slike. Ali
priporocate mysql, postgresql, kaj drugega, kako bi izvedel prenos podatkov
v sql bazo?
3. Ali obstaja ze kaksen free software, ki bi vseboval vse (ali vecino), kar
e-trgovine potrebujejo (iskanje, narocanje). Credit card zaenkrat se ne bom
uvedel.
4. Koliko za tako stvar zaracunati?
5. Za dinamicne strani uporabiti - php, cgi, kaj drugega?

Hvala lepa za vse odgovore in kakrsnekoli druge nasvete, ki bi mi lahko
prisli prav.

Lep pozdrav,

janez

janez.dovc na ijs.si