[ LUGOS ] isdn dialin

gregor malensek gregor.malensek na k2.net
Pet Sep 1 08:07:19 CEST 2000

Ok, to mi je sedaj jasno, samo se vedno ne razumem, v cem je problem, da se
modema, ki oba delujeta kot isdn modema ne znata sporazumeti.
Ze res, da 3comov modem emulira navadni modem, samo vseeno gre preko isdn
linije. Po pravici povedano mi ni cisto nic jasno. Vso stvar razumem, kod da
se pppd > ipppd (v mojem primeru) ne znata sporazumeti ipppd > pppd (ko
klicem ISP) sa se znata. Tlele ni nobene logike.

cu

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Andrej Mršek
Sent: Friday, September 01, 2000 7:14 AM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] isdn dialin

Tako kot je ze kolega povedal ISDN gre samo z ISDN. OK dobijo se hw
komponente
(routerji), ki niso samo modemi in TA in imajo nekaj 10 linij in je vse eno
ali
pride klic iz ISDN TA ali iz modema, vendar dvomim, da bi ti rad nabavil kaj
takega, torej ce zelis imeti dvojne klice moras imeti obe napravi.
Zuanji ISDN TA se krmili z nabormo ukazov AT in ne rabis isdn ctrl
utilitija.

Dodatne informacije o seznamu Starilist