[ LUGOS ] backup system

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Tor Sep 5 21:21:58 CEST 2000

On Tue, 05 Sep 2000 23:00:12 +0200, kreit wrote:

>Pozdravljeni linuxaci !
>
>Rabil bi en backup server program ki bi mi vsak dan ob doloceni uri
>pobral iz
>cele lokalne mreze linux in win masin podatke in jih zakompresiral v nek
>tar.
>Kaj priporocate ? Na linux tucows sem sicer nasel neke stvari vendar bi
>vseeno
>rad ved kaj uporabljate vi da ne bom izgubljal prevec casa...

Sam se ravno ubadam z backupom linux-only masin na eno centralno
masino, pri cemer bodo backupi na disku. Po obseznem iskanju sem se
odlocil za afio, ki je namenjen backupu, omogoca backup preko omrezja,
skratka seka.

Za backup windows masin na linux masino ti priporocam kaksen smbtar.

Ce bos backupiral na trakove je pa prava stvar Amanda.

Vse nasteto najdes na freshmeatu.

Dodatne informacije o seznamu Starilist