[ LUGOS ] isdn, diva 4BRI, pppd

Uros Slak uros na netsec.si
Sre Sep 20 14:48:08 CEST 2000

Živio !

Uporabljam rh6.2 z Diva SERVER 4BRI (pci) kartico vendar mi javi modprobe javi
napako:

Eicon: DIVA Server 4BRI/PCI detected but not supported !

SW: isdn4l ver 3.1pre1
       eiconctrl2_2

Nasvet ?

LP

Uroš

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si [mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On
Behalf Of borut kurnik
Sent: Monday, September 11, 2000 4:20 PM
To: 'lugos-list na lugos.si'
Subject: [ LUGOS ] isdn, diva 4BRI, pppd

Lep pozdrav!

Uporabljam RedHat 6.2, instaliral sem kartico
Posebej v ta namen sem nalozil nove gonilnike (2.0.12) ter pomozne programe
za
Eiconove kartice:

modprobe eicon
eiconctrl load etsi

Do sedaj mi je uspelo, da ttyIx  vrata lepo sprejmejo klic, nakar  (ce
poklice analogni modem) se vzpostavi ppp (pppd) povezava s pap ali chap
avtentifikacijo
 Nikakor pa mi ne uspe Windows klientu posredovati gateway-a in DNS-a.
Windows klient je nastavljen tako, da vse nastavitve dobi od streznika, kar
sem z
NT streznikom tudi preizkusil in deluje.

Lahko delam le nepostredno z IP naslovi, ostalo ne dela.

/etc/mgetty+sendfax/login.config ->   /AutoPPP/   -    -   /usr/sbin/pppd
silent auth -pap +chap login

/etc/ppp/options.ttyI0 ->  klientu v redu posreduje IP naslov, ki mu je
dodeljen

/etc/ppp/options:
-detach
asyncmap 0
netmask 255.255.0.0
defaultroute
lock
crtscts
modem
ms-wins 130.1.0.11
ms-dns   130.1.1.1

Kar se tice kartice, me zanima, kako konfigurirati ppp dostop, da bo mozen
dostop tudi z ISDN naprav, ki ne znajo emulirati analogne povezave.

Ce povzamem:

1.) posredovati Windows klientu gateway in DNS
2.) ISDN - ISDN ppp povezava (mislim, da je treba tu aktivirati   ipppd ...)
3.) morda se call-back...

Borut

Dodatne informacije o seznamu Starilist