[ LUGOS ] backup system

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Tor Sep 5 21:24:45 CEST 2000

> Rabil bi en backup server program ki bi mi vsak dan ob doloceni uri
> pobral iz
> cele lokalne mreze linux in win masin podatke in jih zakompresiral v nek
> tar.
> Kaj priporocate ? Na linux tucows sem sicer nasel neke stvari vendar bi
> vseeno
> rad ved kaj uporabljate vi da ne bom izgubljal prevec casa...

Jaz sicer delam backup linux masine na en drug Win server preko
networka... tako da sem napisal bash skripto, ki pac tara pomembne
podatke in jih z ukazom

smbclient //masina/nekam -N -c put file.tgz

skopiram na tisto masino ... in to das lepo v crontab...

Nejk0

Dodatne informacije o seznamu Starilist