[ LUGOS ] framebuffer in SLO fonti na tty[1-6]

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Pon Sep 11 16:17:10 CEST 2000

Zivjo!

V konzoli uporabljam framebuffer z ATI mach64 pospesevanjem v kernelu.
Ce resolucijo izberem ko sem logiran (root):
# fbset --all 1024x768-90

mi res spremeni resolucijo na vseh termianlih (--all).
Ce pa isti ukaz izvedem iz rc.sysinit ali rc.local skripte, pa je
spremenjen samo tty1. Morda kdo ve zakaj, in kako dosezem spremembo na
vseh tty[1-6] iz rc skripte?

Druga tezava, ki jo imam so SLO fonti v konzoli (ki uporablja
framebuffer).
Ukaz (iz Slovenian-HOWTO):
# /bin/consolechars --font=lat2u-16 --sfm=lat2u.sfm --acm=iso02.acm

mi ne nastavi pravih fontov v nobem primeru. Niti iz rc skripte, niti ce
sem prijavljen.

Edina kombinacija, ki deluje, je zaporedno klicanje (ko sem prijavljen):
"setfont" in "consolechars", pa se to spremeni fonte samo na doticnem
tty.

Kako bi torej na _vseh_ terminalih (v rc skripti) spremenil
fonte v framebuffer konzoli?

Mandrake 6.1, kernel 2.2.17.

Hvala vnaprej in lp,
Ales