[ LUGOS ] halo... tukaj problem

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Ned Sep 24 22:47:23 CEST 2000

Hoj!

Tukaj imam eno cist novo masino od PcPlus-a, kupljeno v TechTrade, v
prospektu je oznacena kot model "Celeron 600".

Graficno kartico mi je nekako uspel pripravit do delovanja (z Intelove
strani sem moral downloadat posebej Xserver), za zvocno pa nekako sploh ne
ugotovim, kaj je. V prospektu je navedeno, da je od Creative Labs, vendar
mi to ne pomaga prav dosti. Ce je tukaj kdo, ki bi karkoli vedel tocneje,
naj mi, prosim, pove.

Imam pa se en problem s to masino - modema ne morem pripraviti do
delovanja. Tocneje - COM porta ne morem pripravit do delovanja. Modem imam
prikljucen na COM1, torej ttyS0. Ce pozenem minicom, se ne zgodi NIC - ne
izpise nicesar, na modemu ne bliskne nobena lucka... Zanimivo je pa tole:

#cat /dev/ttyS0 >neki &
[1] 4092
#echo ATZ >/dev/ttyS0
#fg
[ctrl-c]
#cat neki
ATZ
OK
OK

OK

OK

OK

...in tako naprej v neskoncnost. Ce na istem racunalniku pozenem windoze,
vse deluje normalno :-/ NE, NI winmodem - sem ga preizkusil na eni drugi
linux masini, kjer je bilo vse tako, kot je treba.

Bu?

Lep pozdrav,
Andrej

P.S.: Mamaplata je Intel i810, slackware 7.0, kernel 2.2.13

Dodatne informacije o seznamu Starilist