[ LUGOS ] problemi s printanjem preko sambe

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Sep 11 15:34:41 CEST 2000

Yo!

On Mon, 11 Sep 2000, Bostjan Muller wrote:

> Samo problem je v tem ker meni ne dela niti z raw niti z auto filtri...

Meni se zdi da tisti raw thingie iz apsfiltrov ni cisti raw. Cisti raw bi
pripeljal do staircase efekta v kolikor bi nanj poslal plain text, nekaj v
tem stilu:

To je prva vrstica.
                   To je pa druga.
                                  Pa se tretja...

Namec jaz sem si za plain text naredil nek svoj filter, ki je v bistvu
samo niz PCL kod, ki jih printerju posljes s printf, potem se cat - in na
koncu se en formfeed, da zadeva sploh potegne papir. No apsfilter ima za
svoj raw nacin nekaj podobnega, torej je nek filter ane, ki pa ga ne smes
uporabit. Za SAMBA-o ne sme biti NIC, niti LF v CR+LF, ne FF v CR+FF, niti
ne smes formfeed-a izvest...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist