[ LUGOS-LIST ] Lilo

Blatnik Janko janko.blatnik na ensico.si
Čet Sep 28 09:18:46 CEST 2000

Kolikor imam jaz izkusnje z R.H 6.0 in pripadajocim LILO-m mora biti
LILO instaliran pod 2G od zacetka diska. Konkratno z instalacijo LILO v
MBR nisem imal nikoli tezav, so se mi iste tezave pojavile, ko sem hotel
intalirati LILO na /boot particijo, dokler je nisem pomaknil pod 2G od
zacetka diska potem pa je delalp OK.

--
ENSICO
Janko Blatnik