[ LUGOS ] PostgreSQL

Branko F. Gracner branko na edico.si
Pet Sep 1 18:14:00 CEST 2000

> Pa za tiste, ki imajo "terabajtne baze"? Namrec jaz sem poskusil z eno
> 80MB veliko bazo... in jo je odpiralo zelo zelo veliko casa... ozko grlo

80 mb je res zelo majhna baza

> ni bila 10MBit mreza... ampak SQL streznik?
> Torej: Ali se za zelo velike baze tudi uporablja PostgreSQL ali pa mogoce
> kaj drugega?

za karkoli resnega in na cemer bos imel res kriticne podatke za firmo
(torej, ce nekaj pacas za kaksno solo ali kaj podobnega odpade), je precej
riskantno postaviti bazo na postgres. je dobra baza, a ni ji glih brzina
vrlina. kakorkoli ze, za resne stvari sta oracle in informix. in ce se gre
za resne baze, tudi tam z linuxom nimas kaj iskati.

pozdrav, brane

Dodatne informacije o seznamu Starilist