[ LUGOS ] BIND in options

Uro Gruber uros na sir-mag.com
Pet Sep 8 10:25:37 CEST 2000

Thursday, September 07, 2000, 11:48:37 PM, you wrote:

Marko> Jure Menart wrote:

> [...]

Marko> Ali lahko nekdo se razlozi, zakaj je to tako dobro. Bral sem, da zaradi securityja.
Marko> Lahko kdo napise se kaj vec ?

Marko> Cuk

Hm, kaj pa naj bi una 32 na koncu pomenla, oz jst sm bral, da je treba
nardit spisek IPjev in mu dat ime in pol ta ime noter vnest namesto
IPja.

Kaj se dela z ostalima dvema allow možnostima poleg allow-querry. Ne
bi si rad zaklenil, da sploh ne bo vidno na ven.

 Uroš                            mailto:uros na sir-mag.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist