[ LUGOS ] Re: [ LUGOS ] Re: [ LUGOS ] Hitrostračunalnika

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Sob Sep 16 13:54:45 CEST 2000

At 18:52 15.9.00, you wrote:
>Pa se jaz vem za nekaj hightraffic site-ov, ki so na linuxu... Najbrz ni
>povsem zanic... *shrug*
Skoraj vse je v sistemcu. Pravi sistemec naredi zlato ali pa cudez iz
dreka, zanic sistemec pa zlahka iz zlata/cudeza naredi drek. Osebno vidim
"linuxov" problem v tem, da ga prevec ljudi uporablja v "plug & play"
varianti, zato je tudi linux znan kot sistem, ki ni varen, saj je znanih
dosti vdorov in lukenj. Enkrat sem nekje videl primerjavo teh tezav glede
na trzne deleze - zanimivo, da so imeli nekateri BSD sistemi vec kot pol
manjsi kolicnik kot njihovi bolj znani konkurenti. Ni nujno, da je bilo
tako samo zaradi boljse varnosti teh sistemov, ampak je verjetno
pomembnejsi dejavnik izkusenost sistemcev - starim unixaskim mackom je BSD
blizje, saj je podoben sistemom, ki jih poznajo ze dolga leta in zato jih
tudi lazje ustrezno zascitijo. Prelahke plag&play variante pa dajo ljudem
lazni vtis "lako cemo" - da je vse skupaj bolj preprosto kot slisijo pri
drugih. Morda bi morale linuxaske distribucije imeti neko varovalko, da ti
ne vklopijo vsega prehitro in prelahko, ce je tista masina na omrezju? Tako
bi bili ljudje prisiljeni tudi v kak RTFM - pri openbsd moras kaj prebrati,
da lahko vklopis zadeve.

Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist