[ LUGOS ] Re: CDja

Ivan Zilic Ivan.Zilic na uni-lj.si
Tor Sep 19 19:01:38 CEST 2000

Zivjo !

> Pri RedHatu imam te>avo, da se mi po formatiranju mojega dela diska
> instalacija ustavi. V tki "konzoli" javi direktorij ne obstaja.
> Verjetni i9he kak direktorij na CD-ju ki ga ni.

Jaz sem imel isto tezavo, a tezava ni bila s samim CD medijem.

Med instalacijo sem izbral namesto 'standardnih izbir' opcijo za instalacijo
posameznih modulov. Razlicni moduli so medsebojno soodvisni in na koncu izbire
sicer zastoka, ce si katerega izmed njih pozabil in predlaga njegovo
namestitev...
Zdi se mi, da so tu nekaj spregledali in da za nek modul ni dolocena pravilna
soodvisnost z drugimi moduli.

Veliko nisem raziskoval a ko sem naslednjic pognal instalacijo in izbiral po
spominu tudi prej manjkajoce module, je sla instalacija skozi brez problemov.

V glavi mi je se posebej ostal string "KRB5*", katerega sem drugic pridno
izbiral. ;-)

					Pozdrav,  I+

Dodatne informacije o seznamu Starilist