[ LUGOS ] Dialin in ZyXEL 2864I

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Sep 1 14:42:36 CEST 2000

Howdy!

On Fri, 1 Sep 2000, Andrej Mršek wrote:

> Odvisno kaj hoces. Ce bi rad dial-in v lokalno omrezje pa potem dostop do tega
> kar je tam in dostop na Internet, ... potem moras uporabiti PPP protokol.

Imas dva PPP-ja:
sync PPP, ki ga delas na nivoju TAjev
async PPP, ki ga delas na nivoju pppd.

Ta drugi je obicajne za analogne modeme, dela tudi preko ISDN, ce za
povezavo med TAji izberes kaksen drug protokol.

Moja osebna izkusnja: imam ASUS notranji TA. Z isdnctrl opravim osnovno
konfiguracijo, za klic na externi Courier ISDN adapter pa uporabim
emulacijo modema, torej /dev/ttyI0 in navadni ppp. Oni courier na drugi
strani pac samo tok podatkov prenese do ppp serverja na remote masini. Ves
handshaking (pap avtentifikacija, itd) delata daemona.

> To pa sta terminalska protokola namenjena dail-in in potem delu v terminalu.

Ali pa za poganjanje async PPPja (pppd).

Peace!
  Mkx