[ LUGOS ] internet preko radijske zveze

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pet Sep 15 16:32:46 CEST 2000

Ivan Zilic misli, da je pameten:

> Zivjo !
>
> Marko Cuk se moti:

> Ne razumem (preberi spodaj).

> Ta trditev lahko postane resnicna, ce dodas se frekvencno obmocje.

Vsebina, ki se prenasa po frekvencah in preko AX.25 gatewaya. Ce si
delas svoj link pa je zadeva v drugi luci.

> Mailing liste imam rad zato, ker se vec ljudi med sabo dopolnjuje. ;-)

Nisem imel v mislih mailing liste.

> Moj vtis je, da si preostro odreagiral. Sem radioamater, razvijam neko zadevo,
> o kateri se trenutno pogovarjamo in niti slucajno mi tvoji stavki ne padejo v
> kontekst. Iz preprostega razloga - ker bom delal na ne-amaterskih frekvencah.

Zanima me, kje bos dobil dovoljenje za kaj takega. Predvidevam, da si
delas link z naso, radioamatersko opremo in si zelis narediti wireless
link. Ok, vse lepo in prav, vendar kaj prav dosti stran od nazivnih
frekvenc, 1,2Ghz ali 2.4 ne bos prisel, ce pa, si pa v spornem bandu in
bos koga motil, recimo RTV linke.

Dobro, da vemo za tvoje pocetje. Naj ti povem, da si zdrahar in da nimas
pojma, kaj radioamaterstvo je. To kar ti pocnes, zagotovo ni.
Malce si preberi kaksen HAM spirit.

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist