[ LUGOS ] Gnome-session

Jure Menart jure na activetools.si
Sre Sep 27 09:14:37 CEST 2000

Hm, najbol da s CDja posnames vse paketke *gnome* in ti bo itak povedal kateri
so ze gor, ostale ti bo pa posnel. In mozno da ti bodo povozili Helix
instalacijo, in bos mogu se enkrat helix cez posnet. To bi bila moja resitev,
verjetno pa obstaja kaksna "bolj prirocna" :)

lp, jure

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure