[ LUGOS ] internet preko radijske zveze

Ivan Zilic Ivan.Zilic na uni-lj.si
Pet Sep 15 15:24:37 CEST 2000

Zivjo !

Marko Cuk se moti:

> Plus, ce bo kdo prisel na AX.25 s to miselnostjo, mu bom dostop do cele
> zadeve ukinil jaz osebno.

Ne razumem (preberi spodaj).

> AX.25 protol oz. packet radio je namenjen radioamaterskim dejavnostim
> in dostop do interneta je le bonus oz. pomoc do dostopa sirine
> informacij, ki so danes dostopne na internetu.

Ta trditev lahko postane resnicna, ce dodas se frekvencno obmocje. ;-)

> Pozabil si tudi zapisati, da je tudi vsebina naceloma omejena, oz. se
> kontrolira.

Mailing liste imam rad zato, ker se vec ljudi med sabo dopolnjuje. ;-)

Moj vtis je, da si preostro odreagiral. Sem radioamater, razvijam neko zadevo,
o kateri se trenutno pogovarjamo in niti slucajno mi tvoji stavki ne padejo v
kontekst. Iz preprostega razloga - ker bom delal na ne-amaterskih frekvencah.

OK, gremo nazaj k Linux-related stvarem...

					Pozdrav,  I+

Dodatne informacije o seznamu Starilist