[ LUGOS ] No such file or directory - drugic

kreit kreit na siol.net
Sre Sep 13 04:34:28 CEST 2000

Problem se mi vedno ni cisto jasen, vendar mislim da si se z odgovorom najbolj
priblizal resitvi. Naredil sem preizkus.

Ce enako skripto napisem v drugo datoteko (rocno) dela brez tezav,
problem je lahko potem samo to da je skripta imela najprej koncnico .txt
kar pa verjetno je "windows alike sistem".

Skripto sem probal tudi shranit iz mojega sporocila - atachmenta na disk
ker vsi pravijo da dela. Za mail uporabljam Netscape ki pa po vsej verjetnosti
ze naredi neko konverzijo. Potem mi je delala.

Tukaj je finta. Kako naj preverim tale cr/lf itd ? Obstajajo kaksni konverterji

iz dos/win v unix text file ? Kje lahko kaj vec o tem preberem ?

LP!

Ljubo

Dodatne informacije o seznamu Starilist