[ LUGOS ] Dialin in ZyXEL 2864I

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Sep 1 11:07:24 CEST 2000

Howdy!

Sicer nisem nek expert za ISDN dial-in (uporabljam samo dial-out), ampak

On Fri, 1 Sep 2000, Nejc Skoberne wrote:

> # S2=255 definira ESC character, S0=0 zato, da ne odgovori modem sam ampak
> # sele mgetty poslje ATA modemu, S87=4 zato, da zahteva PAP avtentikacijo,
> # AT&ZI3=52 pa definira EAZ stevilko modema...

Glede na to, da poganjas pppd, modem ne sme uporabljati sync PPP. Modem
naj uporablja kaksen HDLC ali X75 protokol, PPP naj pa prepusti pppd-ju.
Torej je tudi pap avtentikacija na modemu odvecna (saj jo delas v
pppd-ju).

Mogoce sem pa v temo brcnil.

Peace!
  Mkx