[ LUGOS ] resolver

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Sep 7 13:24:49 CEST 2000

On Thu, Sep 07, 2000 at 12:10:06PM +0200, Branko F. Gračner wrote:
> če je v /etc/resolv.conf bilokaj napisano, potem resolver lepo
> resolva preko dns serverja, ne pa preko /etc/host file-a. če spraznim
> /etc/resolv.conf pa resolver lepo resolva iz hosts datoteke.

Nisem cisto preprican, vendar se mi zdi, da ce imas v resolv.conf vpisana
vec kot 2 nameserverja, potem resolver v nobenem primeru ne bere datoteke
hosts. Vem da je tako, vendar ne vem, ali moras imeti vpisane 3 nameserverje
ali sta za to obnasanje dovolj 2.

Borut
borut.mrak na ijs.si
There is an angel inside of me whom I am constantly shocking.

Dodatne informacije o seznamu Starilist