[ LUGOS ] PostgreSQL in async/sync mount ext2fs

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Sep 4 21:52:25 CEST 2000

Bostjan Muller wrote:

> * On 04-09-00 at 17:11 Tomaz Borstnar (tomaz.borstnar na over.net) wrote:
> +----Here quoted text begins----+

> +----and here the quote ends----+
> Hmm... mislim da ni problem v sami hitrosti pobiranja, pa tudi fsck-ja v bistvu
> nima kot takega, je namrec journaling datotecni sistem, ampak v tem, da ob
> crashu ne izgubi podatkov.. vec o tem verjetno pise na reiserfs-jevi strani...
>
> Meni je slo na ta nacin precej podatkov... izgubil sem particijo.. po reformatu
> pa je zadeva delala zopet ok (na ext2), vzrok je bil izpad elektrike, na
> [...]

A dejte spet budaliti, no. No, da vas vidim, koliko vas ima mountan disk na sync
?? Zdej boste ugotovil in izumili svasta, samo to ne, kar bi bilo res treba.

Linux po defaultu mounta diske na async, kar je za performance sicer ok, ni pa
dobro, ce imas izpade stroma ali slab hardware.
Ce nimas UPSa si tepec, ce imas mountan sistem disk na async.

Vec o tem man mount.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist