[ LUGOS ] Diald in ISDN modem

Davor Guttierrez lowcrash na amis.net
Tor Sep 12 17:34:12 CEST 2000

Hi

Danes sem si delal na RH6.2, da bi mi sdiald avtomatski klical na net ko
grem gledat posto itd., saj veste kaj mislim. :)

Navodila kako to narediti sem nasel na:

www.joejaworski.com/linux.server4.htm, pod STEP 6 - Dial On Demand

Vse gre v redu, modem zacne klicat, toda nic ne dela. Ne morem pingati
nobene masine itd. Sumim da je napaka v sakripti chat-ppp0. Saj se mi zdi
da racunalnik ne prepozna ukaza za username in password.

Vsebina datoteke chat-ppp0 je sledeca:

'ABORT' 'BUSY'
'ABORT' 'ERROR'
'ABORT' 'NO CARRIER'
'ABORT' 'NO DIALTONE'
'ABORT' 'Invalid Login'
'ABORT' 'Login incorrect'
'' 'ATZ'
'OK' 'ATDT5940384'
'CONNECT' ''
'ogin:' 'mylogin'
'ord:' 'mypassword'
'TIMEOUT' '5'
'~--' ''

Zakaj naj bi sumil, da je tu napaka? Ko dam kot root ukaz ps x dobim
izpisano da se izvaja ta ukaz chat-ppp0 in tam stoji.

Prosil, bi ce bi lahko pogledal na zgoraj omenjeno stran, saj mam skripte
napisane cisto enako, in pogledal kje sem kaj zamesal.

LP,

--
Davor Guttierrez
lowcrash na amis.net