[ LUGOS ] SCSI aha1542CF

Davor Guttierrez lowcrash na amis.net
Sob Sep 30 18:18:56 CEST 2000

Hi

Imam zgoraj omenjeno zadevo in mi na RH6.2 na deluje. Uporabljam kernel
2.2.17 in SCSI driverje in SCSI HARD DISK ter lowlevel driverje za
aha1542 imam prevedene s kernelom in ne kot module. Ko zazenem rac. mi
najde kontroler toda to je tudi vse, potem na tistem mestu obvisi in mi
javlja napake nekaj z aha1542.o in potem jamra in jamra. Na koncu javi da
jenasel disk kot ga imam toda te napake ponavlja non stop. Cakal sem pol
ure toda tega ni bilo konec. Ce ga prevedem kot modul in ga pozneje
poizkusim dodat z insmod aha1542 dobim:

<----------------
Using /lib/modules/2.2.17-MMC1/scsi/aha1542.o
scsi : 0 hosts.
/lib/modules/2.2.17-MMC1/scsi/aha1542.o: init_module: Device or resource
busy
---------------->

Prej je to vse delovalo na Slackware 7.0 z kernelom 2.2.14. Na slacku sem
imel na SCSI disku celoten sistem sedaj pa je ta disk samo eden izmed
mnogih. V rac. so se trije ide diski, mrezna kartica RL2000 PCI itd...

Ze med bootanjem sistema dobim :

<---------------
Sep 30 17:53:05 mean kernel: scsi : 0 hosts.
Sep 30 17:53:05 mean kernel: scsi : detected total.

IRQji niso v sporih. Kontrolerjev BIOS zazna disk, v konfiguraciji
oz. BIOSU SCSI kontrolerja je vse v redu. BIOS version je 2.10. Zanima me
kaj je narobe? Ce se komu kaj sanja kje sem kaj pozabil naredit?

Bral sem da so ravno s tem kontrolerjem aha1542cf vcasih problemi, toda na
slacku pa je delovalo ko je bil sam disk notri.

LP,

--
Davor Guttierrez

Dodatne informacije o seznamu Starilist